נושא: לגבי המאמר האחרון של אלעד תאריך: 3/26/2006 1:07:00 PM
מחבר/ת: שוקי
יופי של מאמר לגבי טיפים להתאוששות האם מדעית הוכך שגליקמי גבוה עד 30 דקות אחרי אימון לא יגרום להשמנה? האם לטרוף את כל החטיפים בסוף אימון לא יגרום להשמנה? לגבי חלבון מתי לאכול אותו אם לא אחרי אימון חשבתי שאז הכי טוב לדחוף חלבון כמו שייקים למינהם? מזה משקה התאוששות אני שותה מיים בלבד באימון ואחרי זה? שוקי
|