הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2006 3:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיורא עם תוכן  טיול באזור חד נס
נושא: טיול באזור חד נס  תאריך: 3/26/2006 3:21:00 PM
מחבר/ת: גיורא

ירון , תודה רבה !!
האם אתה יכול לתת קצת תיאור המסלול (האם יש "עיזים" כמו גדרות תיל , שטחים פרטיים , שיפועים טכניים וכד´..)
בכל מקרה - הרבה תודה.
גיורא


חזרה לפורום