טקסט הודעת פורום
| 3/26/2006 3:21:00 PM |
|
נושא: טיול באזור חד נס תאריך: 3/26/2006 3:21:00 PM
מחבר/ת: גיורא
ירון , תודה רבה !! האם אתה יכול לתת קצת תיאור המסלול (האם יש "עיזים" כמו גדרות תיל , שטחים פרטיים , שיפועים טכניים וכד´..) בכל מקרה - הרבה תודה. גיורא
|
חזרה לפורום |
|
|