הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2006 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  אני לא מבין כ"כ בקונספירציות
נושא: אני לא מבין כ"כ בקונספירציות תאריך: 3/26/2006 8:00:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

מה שכן, ברור שמדובר בהרבה כסף.
בגדול, טוב הרבה יותר לאכול בריא (=מזון אמיתי) מאשר לאכול לא בריא ולהשלים בויטאמינים. (הפרסומת המגוכחת הזאת ל"אנשים שאינם אוכלים ארוחת בוקר" היא דוגמא רעה ומצויינת לכך).
רק על עצמי לדבר... אני מעדיף להשתמש במולטי ויטאמין בעיקר בחורף (ש% ויטאמין C בו גבוה) ובתקופת בנייה/שיא, שם הגוף מתאמץ הכי הרבה ופגיע מפני מחלות. (אבל ! אני בהחלט מקפיד יותר בחורף). מן הסתם, הרגלים אלה תלויים בעומק החור בארנק. זכור : תזונה בריאה חשובה הרבה יותר מלקיחת ויטאמינים !


חזרה לפורום