נושא: שוקי, כמה שאלות ? תאריך: 3/26/2006 8:05:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
כמו שאני מכיר ויודע איך אתה נראה, גם חצי שקית סוכר לא תזיק לך בסוף אימון. אבל ! אתה, זה לא מישהו אחר ! בגדול, במהלך, או אחרי פעילות גופנית מאומצת, הסוכרים ממלאים את מאגרי הגליקוגן שהתרוקנו במהלך האימון הקשה ! (להבדיל מאימון קל !). השמנה/חטיפים - תלוי מי אתה ומה מראה מחוג המשקל. חלבונים/משקאות התאוששות, חפשו מאמרים של מולי אפשטיין, במכון ווינגייט.
|