הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2006 2:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב דוגרי עם תוכן  אבדו בוולוו צ´לנג´
נושא: אבדו בוולוו צ´לנג´ תאריך: 3/27/2006 2:39:00 PM
מחבר/ת: אביב דוגרי

אבדה משאבה ירוקה עם מתאם איפה שפותחים כדי שלא יצא אוויר(ליד איפה ששמים על הונטיל)


חזרה לפורום