טקסט הודעת פורום
3/27/2006 2:39:00 PM
אביב דוגרי
אבדו בוולוו צ´לנג´
נושא:
אבדו בוולוו צ´לנג´
תאריך:
3/27/2006 2:39:00 PM
מחבר/ת:
אביב דוגרי
אבדה משאבה ירוקה עם מתאם איפה שפותחים כדי שלא יצא אוויר(ליד איפה ששמים על הונטיל)
חזרה לפורום