הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2006 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלנתן ליברמן עם תוכן  אני רוצה להתחיל להתאמן
נושא: אני רוצה להתחיל להתאמן תאריך: 3/27/2006 4:34:00 PM
מחבר/ת: אלנתן ליברמן

איפה מתחילים?מה עושים?מה זה דורש ממני?מה עם תזונה?זה כ"כ מסובך או שיש גם דרך פשוטה קלה בלי מאמן?
תודה רבה!!!על כל עזרה שתינתן.....אין עליכם!!!!


חזרה לפורום