טקסט הודעת פורום
| 3/27/2006 4:34:00 PM |
|
נושא: אני רוצה להתחיל להתאמן תאריך: 3/27/2006 4:34:00 PM
מחבר/ת: אלנתן ליברמן
איפה מתחילים?מה עושים?מה זה דורש ממני?מה עם תזונה?זה כ"כ מסובך או שיש גם דרך פשוטה קלה בלי מאמן? תודה רבה!!!על כל עזרה שתינתן.....אין עליכם!!!!
|
חזרה לפורום |
|
|