הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2006 4:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סייקל באייק עם תוכן  כמה שאני יודע ... אתה ..
נושא: כמה שאני יודע ... אתה .. תאריך: 3/28/2006 4:06:00 PM
מחבר/ת: סייקל באייק

צריך מידה מדיום וותמיד רצוי שהאופניים יהיו טיפה קטנות בששביל שליטה טובה יותר
בכל אופו המידה שלך היא מדיום ואפילו היא לא קטנה היא בדיוק מה שאתה צריך ..



חזרה לפורום