הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2002 11:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איילה עם תוכן  לא ברור לי משהו..
נושא: לא ברור לי משהו.. תאריך: 9/25/2002 11:14:00 AM
מחבר/ת: איילה

הישבן צריך להיות כמה שיותר אחורנית? בעלייה?


חזרה לפורום