טקסט הודעת פורום
9/25/2002 11:14:00 AM
איילה
לא ברור לי משהו..
נושא:
לא ברור לי משהו..
תאריך:
9/25/2002 11:14:00 AM
מחבר/ת:
איילה
הישבן צריך להיות כמה שיותר אחורנית? בעלייה?
חזרה לפורום