נושא: ממש לא נכון תאריך: 3/28/2006 8:42:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
פעם החברות נהגו לפרסם משקלים. הבעיה היא ששרלטנים החלו לרמות ולפרסם משקלים של אופניים כאשר בקונפיגורציה לא מלאה - כמו למשל ללא פדלים או חלקים אחרים. זה פשוט גרם לחברות להפסיק לפרסם.
יש אתר שמתמחה במשקלים: http://weightweenies.starbike.com/
אולי שם תמצא את מבוקשך
|