נושא: אימוני עליות תאריך: 3/29/2006 7:52:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
הכל בונים בהדרגה, כמו בכל תוכנית אימון לרוכב אופניים. ראשית - כוח כללי, במקביל סיבולת אירובית (= העלאת סף אירובי+אנאירובי), עובדים על סיבולת כוח ולבסוף על סיבולת הסף-האינאירובי (מעל ומתחת לסף). קשה לשפר את יכולות הטיפוס במישור, אינטרוולים של כוח (הילוכים קשים) אבל עדיין פוזיציית הגוף עדיף שתהיה "במצב עלייה". קראנק קומפקט - יחסי ההעברה קלים יותר.
|