הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2006 9:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sarit bukai עם תוכן  בעניין הכאבים
נושא: בעניין הכאבים תאריך: 3/29/2006 9:54:00 AM
מחבר/ת: sarit bukai

אמנם קטונתי, כמו שאלעד ציין, מלשער מה הבעייה, אך נוסף על הנאמר. חיזוק זוקפי הגב הכרחי, כמו כן שרירי הבטן- אך העמוקים ולא אלו שכייוצם גורם לנו לחוסר נשימה. בנוסף, הייתי ממליצה על מתיחות באופן תדיר של השרירים האחוריים של הרגל (GASTRO & HAMSTRINGS) שכן כך אתה מותח גם את העצבים הקשורים באיזור שמוצאם מאיזור הגב התחתון.
אשמח אם תציין היכן כואב בדיוק? והאם מדובר בכאב שורף או לא?


חזרה לפורום