הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2006 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תמיר וייס עם תוכן  תפעול של בולם קדמי RST gila T6
נושא: תפעול של בולם קדמי RST gila T6 תאריך: 3/29/2006 2:09:00 PM
מחבר/ת: תמיר וייס

אני רוכב מתחיל על אופניים חדשים יחסית.
נסיונות לשחק עם ה-"ברזים" שעל הבולם הקדמי שלי לא מביאים לשינוי מורגש בקושי הבולם.

א) האם האינטואיציה שלי נכונה, וסיבוב לגבי ה-"+" אמור להקשיח את הבולם, או להפך ?
ב) מישהו נתקל בתופעה דומה בבולם כזה ?


חזרה לפורום