נושא: תפעול של בולם קדמי RST gila T6 תאריך: 3/29/2006 2:09:00 PM
מחבר/ת: תמיר וייס
אני רוכב מתחיל על אופניים חדשים יחסית. נסיונות לשחק עם ה-"ברזים" שעל הבולם הקדמי שלי לא מביאים לשינוי מורגש בקושי הבולם.
א) האם האינטואיציה שלי נכונה, וסיבוב לגבי ה-"+" אמור להקשיח את הבולם, או להפך ? ב) מישהו נתקל בתופעה דומה בבולם כזה ?
|