נושא: יש לי בדיוק את אותו בולם תאריך: 3/29/2006 3:43:00 PM
מחבר/ת: נאור קמה
גם לי זה קרה לא באמת לסובב לכיוון הפלוס מקשיח אותו אבל לא בהרבה אתה תרגיש את זה אם תקפוץ שהבולם קשה אבל סתם ככה מרגישים מעט אני שם אותו תמיד על הכי הרבה שאפשר במינוס כי גם ככה אני לא מוריד ממנו הרבה וגם בעליות לא מרגישים אותו כי הוא קשה
|