טקסט הודעת פורום
| 3/29/2006 5:21:00 PM |
|
נושא: מנסיון עם הבולם הזה תאריך: 3/29/2006 5:21:00 PM
מחבר/ת: גילעד סיטון
סיבוב הברז בעצם מכווץ את הקפיץ או משחרר אותו, למרות שהמשקל שלי הוא 95 כיוונתי אותו כך שיהיה הכי "פתוח" ורך. אני הרגשתי שהוא עושה את העבודה הכי טוב במצב הזה. (מותקן ע"ג GT אוואלאנש 2)
|
חזרה לפורום |
|
|