טקסט הודעת פורום
| 3/29/2006 8:38:00 PM |
|
נושא: אני עצמי ואנוכי תאריך: 3/29/2006 8:38:00 PM
מחבר/ת: אמיר רוזן
שלום אלעד אני רוכב צעיר בן 11 שמתאמן פעמים בשבוע בקבוצה אני מעונין לשפר את הכושר בכמה דרגות מה עלי לעשות ומה בנוגע לתזונה נכונה.. :confused: :confused:
תודה אמיר
|
חזרה לפורום |
|
|