הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2006 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גידי איגנשטיין עם תוכן  חברה הסטירר בהארו איקס 2 2005 הוא אחד וחצי אינץ?..
נושא: חברה הסטירר בהארו איקס 2 2005 הוא אחד וחצי אינץ?.. תאריך: 3/30/2006 10:58:00 PM
מחבר/ת: גידי איגנשטיין

תודה מראש


חזרה לפורום