טקסט הודעת פורום
3/30/2006 10:58:00 PM
גידי איגנשטיין
חברה הסטירר בהארו איקס 2 2005 הוא אחד וחצי אינץ?..
נושא:
חברה הסטירר בהארו איקס 2 2005 הוא אחד וחצי אינץ?..
תאריך:
3/30/2006 10:58:00 PM
מחבר/ת:
גידי איגנשטיין
תודה מראש
חזרה לפורום