טקסט הודעת פורום
3/31/2006 6:09:00 PM
noton
אני 179
נושא:
אני 179
תאריך:
3/31/2006 6:09:00 PM
מחבר/ת:
noton
אני 179 קניתי L "20 והם טיפה גדולים עלי.
http://video.google.com/videoplay?docid=8864588694294463722&q=bike&pl=true
חזרה לפורום