הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2006 6:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noton עם תוכן  אני 179
נושא: אני 179 תאריך: 3/31/2006 6:09:00 PM
מחבר/ת: noton

אני 179 קניתי L "20 והם טיפה גדולים עלי.

http://video.google.com/videoplay?docid=8864588694294463722&q=bike&pl=true


חזרה לפורום