נושא: אם יורשה לי ונדמה לי שיורשה... תאריך: 4/1/2006 3:59:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
זה גני חוגה ולא חוגלה ואישית הייתי ממליץ להמנע מהמקום שהוא גרסת הסחנה "לעניים", עולה כסף להכנס וגם לא מציאה גדולה, עדיף לשמור את הרחצה לבית או אם ממש צריכים טבילה אז להתמקד יותר בנחל הקיבוצים וסביבתו.
|