טקסט הודעת פורום
4/1/2006 7:03:00 PM
ירון פדות
הקיבוצים לא מג´וייף?
נושא:
הקיבוצים לא מג´וייף?
תאריך:
4/1/2006 7:03:00 PM
מחבר/ת:
ירון פדות
הפעם היחידה שהייתי בחוגה הייתה די מאכזבת. הבנתי שחוץ מהקיבוצים יש עוד כמה עין-XXX
חזרה לפורום