טקסט הודעת פורום
| 4/1/2006 7:44:00 PM |
|
נושא: נתקע לי -הבלם מניטו בלאק- הציילו!!!!!!! תאריך: 4/1/2006 7:44:00 PM
מחבר/ת: oren zemach
היום אחרי טיול ברמת הגולן התמלאו לי האופניים בוץ בעקבות זאת טבלתי אותן בנהר וניקיתי - לאחר הניקיון הבלם פשוט ננעל מה עלי לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|