הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2006 7:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren zemach עם תוכן  נתקע לי -הבלם מניטו בלאק- הציילו!!!!!!!
נושא: נתקע לי -הבלם מניטו בלאק- הציילו!!!!!!! תאריך: 4/1/2006 7:44:00 PM
מחבר/ת: oren zemach

היום אחרי טיול ברמת הגולן התמלאו לי האופניים בוץ בעקבות זאת טבלתי אותן בנהר וניקיתי - לאחר הניקיון הבלם פשוט ננעל מה עלי לעשות?


חזרה לפורום