הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2006 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  במה עדיף דיסק או דיסר הדראולי?
נושא: במה עדיף דיסק או דיסר הדראולי? תאריך: 4/2/2006 6:45:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

שלום
ברצוני להתקין באופניים שלי מעצורי דיסק, במקום מעצורים הרגילים שיש לי היום.
כמו שהבנתי דיסק הדראולי יותר טוב מדיסק רגיל וגם כך הוא יותר יקר, ברצוני לדעת מה היתרונות של השניים- דיסק הדראולי מול דיסק רגיל ומה החסרונות של השניים.

תודה לעונים
יום טוב


חזרה לפורום