הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2006 8:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון לוברמן עם תוכן  לך
נושא: לך תאריך: 4/2/2006 8:08:00 PM
מחבר/ת: אלון לוברמן

כנראה הבוץ נתקע במקום שהבולם נכנס, תנקה עם קיסם ואם שה לא עוזר לך למצמן או חנות אחרת ותשאל מה עושים ,


חזרה לפורום