נושא: מחשבות על ידיות בלם תאריך: 4/2/2006 8:14:00 PM
מחבר/ת: Uri Moshe
שלום לכולם, לאחרונה אני חושב על ההגיון של מיקום ידיות הבלמים באופניים לעומת אופנועים. הידית הימנית באופנוע מפעילה את הבלם הקדמי בניגוד למה שקיים באופניים. לפני שאני מחלים מסדרה של פציעות ומנסה את זה בעצמי (רק שאני לא אשבור את הראש עם סטופי מפתיע חחח) תהיתי האם יש ביניכם רוכבים שמשתמשים בידיות הבלם באופן בו הידית הימנית מפעילה את הבלם הקדמי בדומה לאופנועים ובכלל מה ההגיון שלכם אומר לכם בנושא הזה...
|