הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2006 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  עברנו את ימי המימיות הצבאיות...
נושא: עברנו את ימי המימיות הצבאיות... תאריך: 4/2/2006 8:48:00 PM
מחבר/ת: יוס י

לדעתי camelbak טוענים שאין טעם לוואי.
יש אחריות ?
דבר עם מי שמכר לך את המנשא.


חזרה לפורום