טקסט הודעת פורום
4/2/2006 8:48:00 PM
יוס י
עברנו את ימי המימיות הצבאיות...
נושא:
עברנו את ימי המימיות הצבאיות...
תאריך:
4/2/2006 8:48:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
לדעתי camelbak טוענים שאין טעם לוואי.
יש אחריות ?
דבר עם מי שמכר לך את המנשא.
חזרה לפורום