טקסט הודעת פורום
| 9/25/2002 9:00:00 PM |
|
נושא: תנוחת הישבן בעלייה תאריך: 9/25/2002 9:00:00 PM
מחבר/ת: אייבי גילת
התשובה היא כן בריש גלי. ככל שהפוזיציה של הרוכב תיהיה יותר אחורית דהיינו הישבן יהיה רחוק יותר ניתן ליצור מנוף גדול יותר ולהפעיל יותר כוח כיוון שאת יושבת למעשה אחרי הציר המרכזי של האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|