נושא: טיפול שוטף תאריך: 4/3/2006 12:05:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
מאחר ואתה רוכב XC אז הבלאי הוא יחסית נמוך,הייתי ממליץ לך לבדוק חופשים בקראנק (ציר מרכזי).אם כל ההילוכים עובדים חלק (לא קופצים בזמן פידול חזק) אז לא צריך להחליף קסטה.נראה לי שרצוי לעשות טיפול לבולם אבל אתה צריך לברר באתר היצרן. מומלץ גם לעשות טיפול לנבות (ניקוי וגירוז)
|