טקסט הודעת פורום
4/3/2006 2:27:00 PM
שי דותן
אבד מחשב דרך ליד רשפון
נושא:
אבד מחשב דרך ליד רשפון
תאריך:
4/3/2006 2:27:00 PM
מחבר/ת:
שי דותן
אבד לי מחשב דרך מסוג cat eye 8. הוא נפל מהתושבת שלו.
יהיה זה מאוד נחמד ואופטימי מאוד שמישהו ימצא אותו ויחזיר לי אותו...
חזרה לפורום