טקסט הודעת פורום
4/3/2006 5:56:00 PM
NOTON
צמיג עושה שמיניות
נושא:
צמיג עושה שמיניות
תאריך:
4/3/2006 5:56:00 PM
מחבר/ת:
NOTON
יש לי אופניים חדשות [haro V4] הצמיג האחורי עושה שמיניות. הגלגל עצמו בסדר. אומרים לי בחנות שזה בסדר??
חזרה לפורום