נושא: תגובה זאת מיועדת למפעילי האתר..................... תאריך: 4/3/2006 9:52:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.
אני שם לב לאחרונה למגמה של אפלייה בכל הנוגע לפירסום תגובותי באתר שלכם,וזאת ללא כל סיבה הניראית לעין ומבלי שיהיה בתגובותי כל שוני ברוחן ובמהותן מתגובות אחרות המתפרסמות באתר. הדבר תמוה וזאת בלשון המעטה ,ובדבר יש ניחוח אישי. יודגש כי תגובותי תמיד ענייניות. הודה על התייחסותכם...
|