הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2006 10:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  לא נשמע תקין
נושא: לא נשמע תקין תאריך: 4/3/2006 10:06:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

כל צמיג מפתח שמיניה מסויימת. 2 מ"מ תזוזה זה לא משהו שיש להתייחס אליו.
מה הסטיה? כמה הצמיג מתרחק ומתקרב כאשר הוא מתסובב? 2 מ"מ או 7 מ"מ

שילוב של בעיות
שים לב ש-2 מ"מ בצמיג + 2 מ"מ בחישוק יוצר שמיניה משמעותית אבל זה עדיין לא אומר שהחישוק עקום או שהצמיג דפוק.




חזרה לפורום