נושא: לא נשמע תקין תאריך: 4/3/2006 10:06:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
כל צמיג מפתח שמיניה מסויימת. 2 מ"מ תזוזה זה לא משהו שיש להתייחס אליו. מה הסטיה? כמה הצמיג מתרחק ומתקרב כאשר הוא מתסובב? 2 מ"מ או 7 מ"מ
שילוב של בעיות שים לב ש-2 מ"מ בצמיג + 2 מ"מ בחישוק יוצר שמיניה משמעותית אבל זה עדיין לא אומר שהחישוק עקום או שהצמיג דפוק.
|