טקסט הודעת פורום
| 4/3/2006 10:09:00 PM |
|
נושא: אם אתה מעוניין בתגובה ממנהלי האתר פנה למנהלי האתר תאריך: 4/3/2006 10:09:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
יש לכל אחד מאתנו תא הודעות ואנחנו דואגים לענות לכל פניה. אם אתה רוצה דיון אז המקום הנכון הוא הפורום.
פתח את תא ההודעות האישיות יש לך מסר ממני בעוד דקה.
בברכה, דרור
|
חזרה לפורום |
|
|