טקסט הודעת פורום
4/3/2006 10:20:00 PM
גל מן
קרה לי אותו הדבר
נושא:
קרה לי אותו הדבר
תאריך:
4/3/2006 10:20:00 PM
מחבר/ת:
גל מן
שטפתי טוב טוב במים את הבולם, בעיקר באזור בו הוא נכנס לצינור של המזלג, זה די השתפר אבל בכל זאת עדיף לגשת למכנופן
חזרה לפורום