הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2006 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  קרה לי אותו הדבר
נושא: קרה לי אותו הדבר תאריך: 4/3/2006 10:20:00 PM
מחבר/ת: גל מן

שטפתי טוב טוב במים את הבולם, בעיקר באזור בו הוא נכנס לצינור של המזלג, זה די השתפר אבל בכל זאת עדיף לגשת למכנופן


חזרה לפורום