הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2006 10:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ד עם תוכן  באופניים ניתן להחליף את מיקום הידיות,
נושא: באופניים ניתן להחליף את מיקום הידיות, תאריך: 4/3/2006 10:31:00 PM
מחבר/ת: אמיר ד

כרוכב על קטנוע כל העסק הזה בלבל אותי אז החלפתי את מיקום המעצורים באופניים. כלומר ידית ימין-מעצור קדמי. ידית שמאל מעצור אחורי.
למה באופניים זה הפוך? עיניין של הסטוריה.


חזרה לפורום