טקסט הודעת פורום
| 4/3/2006 10:31:00 PM |
|
נושא: באופניים ניתן להחליף את מיקום הידיות, תאריך: 4/3/2006 10:31:00 PM
מחבר/ת: אמיר ד
כרוכב על קטנוע כל העסק הזה בלבל אותי אז החלפתי את מיקום המעצורים באופניים. כלומר ידית ימין-מעצור קדמי. ידית שמאל מעצור אחורי. למה באופניים זה הפוך? עיניין של הסטוריה.
|
חזרה לפורום |
|
|