נושא: בד"כ המקום בו מתחבר הגלגל האחורי תאריך: 4/3/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
כאשר אתה מכניס את הגלגל האחורי למקומו בשילדה, הוא נכנס לדרופאאוט. המקום הזה כאשר הוא מיוצר מחלק נפרד המתחבר לשלדה בברגים הוא "מתחלף" כי ניתן להחליפו כשהוא ניזוק.
מדובר בחלק שלרוב נמצא באופניים לא שגרתיים אם אני לא טועה בחלק מה BMX, באופני דירט ג´מפ מסויימים כגון באנשי סקראטש וכו´.
|