הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2006 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר קומפורט עם תוכן  Shimano XTR - HELP (דניאל?)
נושא: Shimano XTR - HELP (דניאל?) תאריך: 4/3/2006 11:53:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט

לאחרונה התקנתי מערכת הילוכים FULL XTR
Dual Control Shifters
Shimano XTR Rapid Rise Rear Derailler
XTR 9-Speed Cassette
להפתעתי ההילוכים אינם מדויקים, לאחר כיוונים חוזרים ונשנים עדין לא מצליח להגיע לכיוון מדויק לחלוטין. למעשה מתיחה של הכבל ע"מ להוריד (לגלגל קטן יותר) הילוך אינה מגיבה כאשר השרשרת על הגלגל הגדול ביותר, במידה ומותחים את הכבל עוד קצת השרשרת אינה עולה לגלגל הגדול (בשאר ההילוכים עובד ברמה סבירה).
האם פספסתי משהו? האם יש כיוון נוסף? (הברגים התוחמים את הגבולות מכוונים פיקס)
האם יש אפשרות להגדיל את כמות הכבל שנמתח בקליק אחד - לפחות עבור המתיחה הראשונה כאשר שהכבל רפוי לחלוטין?
מאכזב לגלות שרכיבים ברמה כזו מתפקדים פחות טוב מ XT
אשמח לרעיון והנחיות, יתכן ופספסתי משהו בדרך...

הכבלים חדשים לחלוטין של שימנו, האוזן חדשה ולא נפגעה (אינה עקומה) הקראנק גם הוא XTR חלול ממוקם במקום המיועד לכך (מיותר לציין שההילוכים הקדמיים מתפקדים מעולה) וכתגובה למשיב אלון, ניסיתי את המכנופן אך זה המקסימום שהוא הצליח להגיע אליו.
רציתי לבדוק כאן האם ישנה דרך נוספת אולי למשל כיוון כמות הכבל שנמתח בכל לחיצה או כיוון אחר שניתן לבצע.
כמו שציינתי הגעתי למצב בו הבעיה מרוכזת בעיקר במעבר בין 2 הגלגלים הגדולים ביותר



חזרה לפורום