נושא: שלום עופר XTR תאריך: 4/4/2006 12:03:00 AM
מחבר/ת: אורי ספקטור
יכול להיות רמת השיפטרים אבל השיפטרים שלך גם XTR אולי המוליכים ( השחורים שמעל הקבלים ) הם ששל ברקס יכול להיות שהוא ( הקבל של המעביר) לא מתוח מספיק או יותר מידי מתוח יכול להיות שהקסטה עם שחרור אוו טיפה שחוקה תנדנד למכונופן יום טוב ושבוע טוב אורי..
|