הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 12:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  שלום עופר XTR
נושא: שלום עופר XTR תאריך: 4/4/2006 12:03:00 AM
מחבר/ת: אורי ספקטור

יכול להיות רמת השיפטרים אבל השיפטרים שלך גם XTR אולי המוליכים ( השחורים שמעל הקבלים ) הם ששל ברקס יכול להיות שהוא ( הקבל של המעביר) לא מתוח מספיק או יותר מידי מתוח
יכול להיות שהקסטה עם שחרור אוו טיפה שחוקה
תנדנד למכונופן
יום טוב ושבוע טוב אורי..


חזרה לפורום