הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 1:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שין עם תוכן  שיפטר XT אחורי תקול
נושא: שיפטר XT אחורי תקול תאריך: 4/4/2006 1:17:00 AM
מחבר/ת: שין

השיפטר הימני (=אחורי) שימנו XT עובד, אך כאשר מזיזים את הידיות הן לא חוזרות למצב הקודם, ויש להחזיר אותן (אני מניח שאיזה שהוא קפיץ השתחרר). האם ניתן לתקן זאת לבד?


חזרה לפורום