טקסט הודעת פורום
| 4/4/2006 1:17:00 AM |
|
נושא: שיפטר XT אחורי תקול תאריך: 4/4/2006 1:17:00 AM
מחבר/ת: שין
השיפטר הימני (=אחורי) שימנו XT עובד, אך כאשר מזיזים את הידיות הן לא חוזרות למצב הקודם, ויש להחזיר אותן (אני מניח שאיזה שהוא קפיץ השתחרר). האם ניתן לתקן זאת לבד?
|
חזרה לפורום |
|
|