טקסט הודעת פורום
4/4/2006 2:14:00 AM
דרור סופר
מקש ימני של העכבר
נושא:
מקש ימני של העכבר
תאריך:
4/4/2006 2:14:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
יש לך שם משהו דומה ל "שמור קובץ יעד בשם"
או "Save Target As"
חזרה לפורום