טקסט הודעת פורום
| 4/4/2006 12:23:00 PM |
|
נושא: סיבות אפשריות תאריך: 4/4/2006 12:23:00 PM
מחבר/ת: דניאל ישראל
לפי מה שאתה מתאר ישנו תהליך שקורה להעברת ההילוכים ככל שהמתיחות בכבל עולה או יורדת.
יתכן ומדובר במוביל שיש לו התכווצות בנקודה מסויימת ואולי אפילו בקצוות המוביל.
זה יכול להפתר עלידי מכונאי.
|
חזרה לפורום |
|
|