הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל ישראל עם תוכן  מהפך
נושא: מהפך תאריך: 4/4/2006 12:32:00 PM
מחבר/ת: דניאל ישראל


רוב האנשים בגלל ימניותם (ימניים) חזקים ורגישים (מודולציה) ביד ימין.

באופנועים ובמיוחד בישנים הבלם הקדמי היה החשוב יותר והוא היה מכני ולכן הם בצד ימין.

הסבתות מספרות ש...

האופניים הראשונים עם הנעה של שרשרת העצירה היתה בבלם טורפדו. והברקס הקדמי היה ביד שמאל (היד החלשה) וכך שניסו למנוע התהפכות שיכולה להגרם מבלימה חזקה בבלם קדמי.


דבר מעניין,
באנגליה לפי חוק חייבים להרכיב את ידיות הבלם באופניים באותה קונפיגורציה כמו באופנועים.





חזרה לפורום