טקסט הודעת פורום
| 9/25/2002 11:08:00 PM |
|
נושא: עוד כמה עליות רצחניות... תאריך: 9/25/2002 11:08:00 PM
מחבר/ת: נעם גרינבוים
העליה מצומת כח לרמות-נפתלי, מכפר גלעדי למרגליות, מנחל שורק לבר-גיורא (דרך השטח או דרך הכביש), ממכתש רמון למצפה רמון....
אבל יותר כיף לרדת את הכל!
|
חזרה לפורום |
|
|