הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון בוננזה עם תוכן  שמיניות בצמיג
נושא: שמיניות בצמיג תאריך: 4/4/2006 3:09:00 PM
מחבר/ת: אלון בוננזה

קודם כל לפני שאתה שובר תראש..
תוריד את הצמיג, תוציא פנימית ותנפח, תבדוק את מצב הפנימית שאין עיוותים גדולים מידי למרות שאני לא מאמין שזו הבעיה.
דבר שני תבדוק את שפת הצמיג שאין פגמים.
אם יש פס גומי תבדוק שיושב טוב ולא זז תוך כדי הניפוח.
תרכיב את אצמיג ותוך כדי ניפוח תשחק איתו קצת ימינה שמאלה כדי שישב כמה שיותר ממורכז.
אם עדיין יש בעיות יכול להיות שהצמיג קיבל מכה רצינית ולכן התנפח במקום מסויים ואז באסה צריך להחליף.



חזרה לפורום