נושא: בלון בצמיג תאריך: 4/4/2006 5:25:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger
שלום רב, לפני כ 4 חודשים רכשתי צמיג KENDA KINESIS טיובלס שהורכב כאחורי. לצערי לא רכבתי על האופניים כשבועיים והינה שני בלונים צמחו להם בצד הצמיג לא בשיניים כך שרכיבה על משטח חלק הבליטה לא מורגשת. לחץ אוויר שהיה מנופח כ ~36PSI. הבלונים די גדולים קוטר של שני סנטימטר ובליטה של 5 מ"מ. מה לדעתכם ניתן לעשות? הא ניתן עדיין לרכב עם הצמיג הזה? יש אחריות? מה??? :eek:
תודה מראש למשיבים ;)
|