הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 5:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  בלון בצמיג
נושא: בלון בצמיג תאריך: 4/4/2006 5:25:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger

שלום רב,
לפני כ 4 חודשים רכשתי צמיג KENDA KINESIS טיובלס שהורכב כאחורי.
לצערי לא רכבתי על האופניים כשבועיים והינה שני בלונים צמחו להם בצד הצמיג לא בשיניים כך שרכיבה על משטח חלק הבליטה לא מורגשת.
לחץ אוויר שהיה מנופח כ ~36PSI.
הבלונים די גדולים קוטר של שני סנטימטר ובליטה של 5 מ"מ.
מה לדעתכם ניתן לעשות? הא ניתן עדיין לרכב עם הצמיג הזה? יש אחריות?
מה??? :eek:

תודה מראש למשיבים ;)


חזרה לפורום