טקסט הודעת פורום
| 4/4/2006 5:44:00 PM |
|
נושא: מבקש עזרה בבחירת פדלים. (קליטים/דו שימושי) תאריך: 4/4/2006 5:44:00 PM
מחבר/ת: דוד
שלום לכולם, אחרי מספר חודשים של רכיבה ברצוני לנסות לרכב עם קליטים אבל זה קצת מפחיד. האם פדל דו שימושי זה באמת להנות משני העולמות? מה ההדלים ביך החברות השונות? אשמח לקבל המלצות על דגם ספציפי
|
חזרה לפורום |
|
|