הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yehoda poraty עם תוכן  מה עדיף משכך אחורי קפיץ או אויר ?והנה הפירוט
נושא: מה עדיף משכך אחורי קפיץ או אויר ?והנה הפירוט  תאריך: 4/4/2006 10:10:00 PM
מחבר/ת: yehoda poraty

שלום רב
לפני שבוע נשברו לי האופניים בזמן רכיבה בוולוו צלנג.
לאחר שבוע חיכיתי לשילדה בחנות והנה בגיע שלדה חדשה .
נשברו לי אופני שווין רוקט 1 שיכוך מלא
כאשר משכך אחורי היה אויר
ועכשיו בשלדה החדשה המשכך הוא קפיץ FOX VANILA -אשמח לשמןע את דעתך בנושא אני צריל לאמר לחנות מה להרכיב ומייד כי אני מת לרכב
בתודה רבה
יהודה

:D


חזרה לפורום