נושא: מה עדיף משכך אחורי קפיץ או אויר ?והנה הפירוט תאריך: 4/4/2006 10:10:00 PM
מחבר/ת: yehoda poraty
שלום רב לפני שבוע נשברו לי האופניים בזמן רכיבה בוולוו צלנג. לאחר שבוע חיכיתי לשילדה בחנות והנה בגיע שלדה חדשה . נשברו לי אופני שווין רוקט 1 שיכוך מלא כאשר משכך אחורי היה אויר ועכשיו בשלדה החדשה המשכך הוא קפיץ FOX VANILA -אשמח לשמןע את דעתך בנושא אני צריל לאמר לחנות מה להרכיב ומייד כי אני מת לרכב בתודה רבה יהודה
:D
|