הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2006 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל ישראל עם תוכן  בלון בצמיג
נושא: בלון בצמיג  תאריך: 4/4/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: דניאל ישראל

1 אין מה לעשות
2 בשום פנים ואופן לא לרכוב עליו יותר!!! להחליף מהר
3 תנסה ליפנות ליבואן אך לפי מה שידוע לי אין אחריות על צימגים


חזרה לפורום