טקסט הודעת פורום
4/4/2006 10:51:00 PM
דניאל ישראל
בלון בצמיג
נושא:
בלון בצמיג
תאריך:
4/4/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת:
דניאל ישראל
1 אין מה לעשות
2 בשום פנים ואופן לא לרכוב עליו יותר!!! להחליף מהר
3 תנסה ליפנות ליבואן אך לפי מה שידוע לי אין אחריות על צימגים
חזרה לפורום