טקסט הודעת פורום
| 4/5/2006 12:06:00 PM |
|
נושא: מה שקרה לי.. תאריך: 4/5/2006 12:06:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
התהפכתי עם האופנים.. הידית התחתונה התעקמה כלפי מעלה ולא חזרה בכלל.. אז לקחתי מברג.. כיסיתי אותו באיזו מטלית ועיקמתי בחזרה.. עובד כמו חדש:P
|
חזרה לפורום |
|
|