הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2006 12:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  מה שקרה לי..
נושא: מה שקרה לי.. תאריך: 4/5/2006 12:06:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine

התהפכתי עם האופנים..
הידית התחתונה התעקמה כלפי מעלה ולא חזרה בכלל..
אז לקחתי מברג.. כיסיתי אותו באיזו מטלית ועיקמתי בחזרה.. עובד כמו חדש:P


חזרה לפורום