נושא: נסה להקפיד על.. תאריך: 4/5/2006 12:10:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
שההרמה תיעשה בעזרת הרגליים ולא הידיים! תוך כדי פידול אתה נישען אחורנית חזק.. הקידמי יעלה ותנסה לשמור על המצב בעזרת פידול סדיר בהתחלה.. אחר כך תעבור ללהפסיק פידול ושאר שטויות.. במיקרה ואתה רואה שאתה עומ ליפול אחורנית.. לחיצה קלה על הברקס האחורי ואתה חוזר למצב של 2 גלגלים על הקרקע.. בהצלחה:)
|