נושא: תודה לכולם על התגובות המהירות והענייניות תאריך: 4/5/2006 4:22:00 PM
מחבר/ת: דוד
מבחינת המחיר כמובן שבתור מתחיל היתי רוצה להשקיע את המינימום. ראיתי באחד האתרים WELLGO WPD-996 ב180 שח שזה סכום מאוד הגיוני והפדל ניראה טוב בתמונה (אני מבין שזה לא אומר הרבה) אשמח לקבל המלצות בסדר גודל של 200-300 שח (המשקל לא חשוב בשלב זה)
|