טקסט הודעת פורום
| 4/5/2006 9:50:00 PM |
|
נושא: אני משתמש רק בקליטים אני לא יכול להמליץ לך על דו תאריך: 4/5/2006 9:50:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.
אבל אני יכול להמליץ לך לקנות פדלים של וולגו בגלל שמבחינת השואה של רמה ומחיר הפדלים של וולגו יותר משתלמים . -וולגו מתמחים בפדלים. -שימנו יותר יקרים בגלל השם.
|
חזרה לפורום |
|
|