הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2006 9:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל .נ. עם תוכן  אני משתמש רק בקליטים אני לא יכול להמליץ לך על דו
נושא: אני משתמש רק בקליטים אני לא יכול להמליץ לך על דו תאריך: 4/5/2006 9:50:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.

אבל אני יכול להמליץ לך לקנות פדלים של וולגו בגלל שמבחינת השואה של רמה ומחיר הפדלים של וולגו יותר משתלמים .
-וולגו מתמחים בפדלים.
-שימנו יותר יקרים בגלל השם.



חזרה לפורום